Nu snackar vi SERVICE...

Sitter i soffan och har egentligen lust att sy.
Uttråkad på tv´n, uttråkad på virkningen, kanske att jag klipper ut tyget till ett nytt linne.
Då kan jag sy på måndag och testa viscosetyget.
Lite godis har jag köpt, så jag har till Melodifestivalen.

Och så fick jag ett samtal här...

Jag hade nämligen ringt och skulle kolla om den där hundaffären hade öppet i Stenkyrka.
Sambon var på rull i bilen, och tänkte åka ut och köpa den där hundbädden vi sett på hundutställningen.
Jag fick inget svar, så sambon åkte inte dit.
Men så ringde telefonen här för en halvtimme sedan, det var Susanne, ena ägaren till hundaffären.
Hon hade sett att jag ringt, undrat vem jag var och vad jag ville...
Och jag berättade att vi var ute efter hundbädden.
Hon hade varit på fastlandet, så dom hade inte öppet men...
Sa att hon skulle kunna ta med sig en hundbädd och leverera den till oss i stan!
Oj...
NU SNACKAR VI SERVICE!!!!
Dessutom KOSTNADSFRITT.
Shit...
Så på torsdag får jag en hundbädd levererad ända fram till farstukvisten!
Inte illa.
Låter som en affär vi kommer gynna MYCKET nu när vi blir hundägare.
Nu ska jag nog klippa till lite tyg ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0