Puppy love...

Dagens upptäckt är:
Att bli med valp är faktisk exakt likadant som att vara småbarnsmamma!
Jag kom på mig själv med att när Milou somnat efter någon timmes bus...
Då bar jag upp henne på bädden och passade på att ta en dusch medans hon sov.
Varje gång hon somnade in under dagen, då passade jag på att GÖRA saker som behövdes göras.
Baby eller valp...
Same-same!

Milou har haft galet mycket att undersöka i trädgården idag.



Blommor, nya okända dofter...



Och kaninen...
Först fick hon sniffa runt buren inne idag, och hon tyckte det var intressant.
Så var hon ju ute, kaninen var i sin utebur och såsmåningom upptäckte hon Leo.
Vilket var intressant.
Men Leo...
Ja, han visade direkt vart skåpet ska stå!
Han skuttade längs sitt nät och lät verkligen inte Milou komma nära.



Milou vart skräckslagen och tyckte att kaninen var skitläskig!
Och tro det eller ej, men vår pyttelilla kanin var...
STÖRRE än hunden!!!
Jepp, vi har verkligen en dockhund.



Sen kunde man ju ligga och chilla på en filt, bita på sitt nya tuggben...





Och så kan man förvandlas till en GREMLIN...







Kära läsare, det är PUPPY LOVE här på rue de la Sud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0