Svår valp-abstinens...

Natten har gått lika bra som dom andra nätterna!
Fast inatt väckte hon mig, och ville gå ut.
Klockan var väl runt 03 och när vi kom ut på "kiss-&-bajssidan" då såg jag något kila snabbt iväg mot muren i gräset...
Vår igelkott!

Jag lyfte snabbt upp hunden innan hon skulle få spår på igelkotten och gick till andra sidan trädgården.
Jag ville ju liksom snabbt isäng igen.
Hon gjorde både 1:an och 2:an och sen bums tilbaka i bingen.
Så vaknade JAG före klockan imorse, men jag är djäkligt trött ändå.

Och har jag lust att gå till jobbet?
Nä, det har jag faktiskt fortfarande INTE.
Jag vill vara hemma och gosa.
Vad har jag att tillföra till ett p-möte?
Ingenting.
I min skalle har Stoff & Stil, garner, tyger, HUND och symaskin upptagit hela min vakna tid dom senaste veckorna.
Jag har bara tänkt på det.
Sen har Madde-skalet fortsatt sitt vanliga liv, men hjärnan...
Nä, det tänker ärligt talat på annat.
Jag kommer ha SVÅR valp-abstinens tills imorgonbitti, den saken är klar!!!!
Ja, vi ses också imorgon, ha en bra dag tills dess.



Kommentarer
Postat av: Lisa Hjelm

Hej!

Jätte kul att läsa din blogg, jag går in varje dag och kollar om du skrivit något nytt!! Det är så himla roligt att Milou verkar fått en sådan underbar familj....pussa henne så jätte mycket från oss!! och det är jätte fina bilder på henne, hon är verkligen en liten sötnos!

hälsningar

gammelmatte Lisa

2011-05-25 @ 14:50:26
Postat av: Bloggaren Herself

Hej Lisa!

Kul att du tittar in på bloggen :D

Ja, ALLT går faktiskt jättebra, hon är en underbar hund och vi är så lyckliga över att hon är vår!

Jag ska pussa henne från dig!

Kramar Madde

2011-05-26 @ 10:34:37
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0