Egot has left the building...

Bytte bakgrundsbild på datorn igår.
Gick från en bild på mig själv i tecknat, till VALPEN.
Se där, "EGOT has left the building"

Satte på tv´n och kollade text-tv, Saade kom TREA!
Wow, det var verkligen inte illa pinkat.
Då slipper vi väl kvala in nästa år...?
Eller?
Ja, bra resultat iallafall, även om vi inte vann.

Själv var jag rejält ointresserad igår faktiskt.
Jag skar ut tyg till ett nytt linne och hann sy stropparna innan festivalen drog igång.
Så ringde bästisen Klokboken och vi satt och pratade i 1½ timme.
Vi pratade och smålyssnade samtidigt.
Men innan alla låtarna var sjungna...
Kröp jag isäng.
Jobb idag = sova tidigt.
Och det gjorde jag, jag somnade ganska direkt när jag lagt mig.
Vaknade INNAN klockan ringde idag.
Och sånt gillar jag.
Då är man liksom utsövd om man vaknar innan klockan ringer.
Vilket motsäger sig själv...
För just nu sitter och rågäspar så tårarna rinner!
Men jag var pigg när jag vaknade.
Konstigt.

Ja, så nu är det till att hoppa i duschen och ta sig till jobbet.
Det spöregnar ute.

Nåväl, imorgon kommer SONEN tillbaka till boet, och jag ska sy när jag kommer hem från jobbet.
Men det är imorgon det!
Vi ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0