Från likbleka ben till beige...

Idag har vi haft en väldigt bra dag.
Och varit ute från klockan 10.30 tills klockan 17!
Kaninen har farit runt i koppel i trädgården...



Skönt att slippa buren tyckte han, och drog järnet med sonen i släptåg.
Sen satt han vid mig, käkade klöver och solade.
Jag...



Solade benen för första gången iår, likblek goes lite beige!!!

I bersån har vi haft det supervarmt.
Men innan vi slog oss till ro i bersån var jag och sonen på stan i tre timmar.
Det blev inhandel av nya t-shirts och ett par jeans till sonen.
Macedonkan till lunch, sockertugummi i tuggummi från automaten vid Lekstugan, sen vidare till Torgkassen där vi köpte varsinn Risifrutti och åt i solen.
En "Visby-Gourmetrunda" nästan

Vi hamnade i "Tintin affären" vid Wallersplats.
Jag blev störtförälskad i en röd kasse med Tintin och Milou på.
Den ska jag köpa när jag får ny lön, den kostade iofs bara 50 spänn, men just nu behöver jag vartenda korvöre tills månaden är slut.
Vi ska nämligen till fastlandet en vända runt den 20:e maj, så...
Frk Spara har låst in Frk Slösa på vinden

Efter stan har vi då alltså bara hängt i trädgården.
Fast det är inte så bara det...
Jag får nästan nypa mig själv i armen att det är så varmt och att den här helvetesvintern är ÖVER!
Om inte DET är lycka...
Ja, då vet inte jag.
Alla trädgårdsmöbler är på plats och imorgon ska vi hämta båtbiljetterna, åka på hundutställning och sen grilla.
Låter inte som en helt fel dag det heller.
Nu ska vi över till macken och hyra film, bästisen och hennes dotter kommer över på lite fika och film!
Återkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0