Kissade hon alls...?

Morgonen börjde inte bra...
Undrar vad som händer med min lilla vovve, först i helgen, när hon bajsade inne.
VISSERLIGEN MITT FEL, för hon försökte ju väcka mig, och jag sket i det.
Var fär trött och feltolkade signalerna.
Imorse...
Jag vaknar av alarmet, går upp, hoppar i tofflorna, KLAFFS!
Klaffs?
Jag ser en pytteliten pöl vid hennes bädd, som jag då trampat i.
Och grejen är, att hon egentligen inte kissat på GOLVET, utan hon har kissat i bädden.
Det...
Är ju ovanligt, för djur brukar inte kissa där dom sover!

Har hon kissat på sig i sömnen?
För hon har inte försökt att väcka mig inatt, det är jag bergsäker på.
Jag är lättväckt.
Sambon sa visserligen när han rastat henne igårkvälls att "Hon bajsade och kissade, men kissade bara jättelite."
Frågan är:
Kissade hon alls?
Ja, ja, inte mycket att göra, en olycka händer så lätt.
Jag fick slänga hundbädden i tvätten, torka golvet och nu har jag läst tidning och frukostat.
Ska snart slänga mig i duschen och ge mig iväg.
Kunde somna rätt snabbt igår ändå, läste min bok som fick mig på andra tankar.

Imorgon när jag kommer hem, ska jag nog först städa av lite här, det behövs.
Sen cykla och köpa tyg, sen färga.
Sy, det får jag väl göra på fredag, för det lär jag väl inte hinna imorgon.
Eller om jag gör det på natten...?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0