Han såg lite lätt carzy ut...

Idag bestämde jag att Milousan och jag skulle gå "Den korta Vibblerundan", den är 7.09 km.
Alltså lite längre än dom 6.7 km vi har gått senaste tiden.
Dags att göra en liten upptrappning.
Och jag kom ju på en grej...
Först hade jag tänkt att gå Toftavägen och sen Hällarna på hemvägen, för att variera mig lite.
Men då kom jag ju på att det finns en stig mellan P18 och Toftavägen!
Kanon, så DÄR gick vi idag.
Det var riktigt höstvackert...







Skog och öppna fält, we love skog och fält jag och Milousan.
Och som inte det var nog så mötte vi Lilla Gubben...



En Lilla Gubbe i grafitti, och han såg lite lätt CRAZY ut.
Det finns ett gammalt skjutfält med kvarlämnade gamla skjut...väggar...?
Eller vad heter det?
Skjutvägg, skjuta-prickvägg, hjälp, det står still...?
Ja, ni fattar väl vad jag menar och DÄR har nu någon begåvad ungdom klottrat Lilla Gubben.
Den lite galna versionen av Lilla Gubben.
Så idag gick vi en "vanlig" Madde-runda, en RUND runda.
Dessutom hade jag fart i benen idag, jag gick en svettrunda.
Milou, ja hon går alltid en svettrunda
GÖTT!!!

Kom hem, duschade och sen iväg igen.
Jag drog till ÖB och shoppade TYGFÄRG, svart och koboltblå.
Vidare till affären och köpte skitgoda DAJMBULLAR, och sen till Klokboken.
Och där var dom andra bästisarna också, vi fikade och snackade.
Kom hem senare än jag tänkt mig, men Klokboken bor ju inte här, så vi var tvugna att hinna med en hel del.
Pladdermajor alternativt Snackeposar är vad vi är, när vi väl kommer igång.

Kom hem här, fixade snabbt mat till mig och sonen och nu sitter vi och ser på "Så mycket bättre".
Det hanns alltså inte med någon batik idag, men det gör inget, jag hinner imorgon.
Då ska jag slafsa nere i källaren.
Färg finnes, salt finnes, bunkar finnes, vatten i kranen finnes.
Återkommer lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0