Bullarna i ugnen...

När klockan ringde förut trodde jag inte att det var sant...
Jag la mig ju nyss...?
Konstigt, för det gjorde jag inte!
Jag somnade runt 22.20 0ch klockan ringde 06.20.
Tänk vad lite socker kan göra kvällen innan för att man ska känna sig trött dagen efter.
Skit också.
Nästa tanke var:
"Bullarna i ugnen, shit, jag måste upp!!!!!"
Eh, nä det måste jag ju inte...
Jag bakade nämligen saffransbullar i drömmen, och hade satt mobilalarmet för att veta när jag skulle plocka ut bullarna ur ugnen.
Tänk...
Att mitt väckningsalarm kunde tajmas in så himla bra till drömmen, det är ju lite lustigt.
Ja, ingen fara med bullarna då alltså, vilket var lite synd.
Hade varit gott till frukost nu på morgonen, men det fick bli fil och flingor istället.

Hunden vägrade sen kissa när jag gick ut med henne!?
Hon bara bajsade.
Hon som alltid kissar på beställning på morgonen när man går ut med henne, efter 20 minuter gav jag upp.
Fattar ingenting, och inte har hon kissat inne heller.

Igår...
Pratade jag med Nybyggarkussen som så snällt skulle gå och handla delar av min fördelsedagspresent på Stoff & Stil.
PLUS att hon skulle handla EXTRA TYG som jag skulle sy "till butik" av.
Då fanns inte NÅGOT av tygerna längre kvar i produktion!
VA, åh nej!
Mina favorittyger fanns inte kvar ALLS??????
Gud vad jag ångrade mig att jag inte köpte MER i somras!
Skit-o-pannkaka!!!!!!
Speciellt det där böljande turkosa tyget som var så fint.
Och så kommer det inte ens komma tillbaka, SNYFT.
"Gått ur produktion", vad är det för djäkla dumheter...?

Vad lärde jag mig av den läxan?
KÖP alltid MYCKET av sån´t du tycker om, man vet aldrig när det försvinner "ur produktion"!
MORR!!!!
Nu måste jag sluta, hoppa i duschen och dra till jobbet.
Ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0