En kärleksaffär...

Garn är för mig...
En kärleksaffär!

Häromdagen fick jag via två facebook/bloggvänner tips om en internetsida som säljer garner, prisvärt och HUR MYCKET GARNER som helst att välja mellan.
Gissar tusentals, jag har liksom inte hunnit gå igenom allt.
Vet inte från vilket land det kommer ifrån, men jag har för mig att jag läste "Turkiet" någonstans på FB, men jag kan ha fel.
Garnerna är billiga, frakten billig, jag är i 7:e himlen...










Jag kan säga att tex det här sista garnet, ett "kid mohair" säljs i förpackning om 10 st nystan.
Pris för 10 nystan är:
52.56 kr!
FEMTIO TVÅ KRONOR och FEMTIOSEX ÖRE.
Då fattar ni va, det är som att DÖ och hamna i himlen.
Allt annat kan liksom slänga sig i väggen typ.
Jag har bara ett problem, jag kan inte bestämma mig för VAD jag ska beställa.
Jag ska sitta någon dag när jag orkar, och kolla igenom vad jag vill ha, sen ska det beställas.
TÄNK...
Om det kunde finnas en sådan sida för tyger också.
Nu ska sambon ha sin dator, jag har lånat hans.
Vi ses.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Snabb leverans är det också. Beställde i tisdags och hade det hemma i går, torsdag.... från Turkiet! Bild på bloggen.

Tydligen lägger dom ut nytt på reasidan varje tisdag eller måndag kväll så det kan nog löna sig att kolla in då.

2011-10-22 @ 00:19:40
URL: http://jultorpet.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Oj, två dagars leverans, det var INTE DÅLIGT!!!

Ja, jag kollade på "Garage Sale" och där var det ju så billigt så man nästan smällde av.

Jag kan inte annat än säga TACK FÖR TIPSET!

Det blir inte många affärer här på lilla gotland, som kommer bli gynnade av mina garninköp i fortsättningen kan jag meddela!!! :D Tack o Kram

2011-10-22 @ 09:48:04
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0