Bara en väldigt lugn, skön, slapp morgon...

Kom isäng sent igår, men vaknade tidigt ändå.
Sambons mobilalarm väckte mig.
Eller väckte Milou, som sen så snällt väckte mig.
Nåväl, 7½ timmes sömn fick väl räcka.
Vaknade till soluppgång, då är allt helt OKEJ.
Se där, nu var det tjat om väder IGEN, men det är ju så centralt i mitt liv som ni vet
Det känns som en väldigt lugn, skön, slapp morgon iallafall.

Hur dagen idag ska se ut har jag inte en aning om!
Mamma tjatar om att det är VISYDAGEN/kulturnatt och vill att vi ska gå på det.
Sambon spelar golf nu, och sen vet jag inte vad han vill.
Själv...
Ja, jag skulle GÄRNA åka ut på landet!
Njuta av natur.
Typ så.
Inte springa runt på stan.
Kanske åka till Själsöhamn och äta lite picnic och vandra längs kusten...
Ja, DET skulle jag vilja göra.
Men jag får väl se.
Helt klart är att jag ska börja pula med ponchon idag först, njuta lite på balkongen.
Fönster och dörrar är vidöppna och värmen är ofattbar...
Lyxig.
1 oktober och det är fortfarande sommar.
Lyx.

Läste i tidningen att en 90-åring krockat igår vid en korsning i stan.
90?
Vem har ansvaret för att så gamla personer fortfarande kör bil?
Inte vet jag, det är därför jag frågar.

Nu ska jag börja dagen, ponchon väntar, sen får jag se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0