Jag vann...

Jag vann mönstret jag ville ha på Tradera...

 

Den gröna klänningen är den som var den bästa!
Tänk er den, i något SNYGGT TYG ( om det ens går att få tag i något snyggt tyg att sy den i då förstås ;) fast kanske inte i en "fast" rund krage upptill, utan en "rörlig", som man kan knyta istället, och öppen rygg...
Mhm, kan bli URSNYGGT!

Nästa mönster jag väntar på att vinna är...



Väldigt 80-tal, väldigt CHRYSTAL i Dynastin eller kanske PAM i Dallas...
Det är ju så modernt igen, bara snyggt tyg återigen så är man HELT hemma

Annars är jag grymt uttråkad nu!
Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen och i princip bara vilat.
Och nu är jag pigg, utvilad, ingen värk, men extremt uttråkad.
På plussidan är ju att jag är värkfri, och att HEL vila faktiskt ger resultat.
Imorgon har jag bestämt att det blir det mycket utetid med Milou.

Pratade med Nybyggarkussen för en stund sedan i telefon, dom är på väg hem till Norge igen.
Det var ett samtal där vi nästan KVÄVDES av skratt båda två!
Det är verkligen så sjukt kul att kalasa med släkten, och så dråpliga grejer som händer, som sägs, så skulle ni veta hälften skulle ni nog förmodligen tro att vi var HELT väck.
Jag rapporterar inte ens 1 procent här
Det är mycket BUS.
Shit.
Snart är det JUL och sen är det visst PÅSK snart igen, tiden går fort...
Och står inte snart sommar 2012 runt knuten också?
Jo, jag tror bestämt det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0