Smakar som torr, smulig kaninskit...

Orkade jag baka någon äppelkaka idag?
Nä, jag är skittrött efter att ha suttit framför datorn och sorterat kort NÄSTAN en hel djävla dag.
Man blir liksom mosig.
Så gick jag och mamma till ÖB för att handla nödvändiga hushållsprylar, jag såg min chans att köpa något smarrigt...
Vad köper jag?
Jo, någon djäval 74% kakaospäckad choklad som smakar satan!
Varför köpte jag den, när jag hade ett oändligt GOTTEBORD av snask att välja på inne på ÖB?
Jo, jag fick en släng av:
Nä, inte ska jag väl köpa något onyttigt skit, jag köper lite mörk choklad som jag bara tar EN RUTA av...
För att njuta till kaffet.

BULLSHIT!

Djävla njutning sen också, när det smakar gammal torr, smulig kaninskit!
Med små äckliga EXTRA kakaosmulor i chokladen som ska tillföra extra njutning.
Njutning...
My ass!
Blä, fy, spott och urk!
Jag hatar ju mörk choklad, hur fan tänkte jag...?
Dumskalle.
Ja, det blev alltså NOLL gottenjutning, mest:
"Jag vill kräkas".
Men å andra sidan tappade jag gottesuget och blev hungrig på mat istället.
Chokladen gjorde alltså någon nytta, men ändå fel...
Enligt gotlands största godisgris då alltså
Ja, nu väntar jag med spänning på kvällsmaten.
Hoppas den blir godare än chokladen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte köpa mörk choklad på ÖB. Om det ska vara gott måste det vara bra kvalité på chokladen och det har inte INTE ÖB

2011-09-18 @ 20:07:54
Postat av: Bloggaren Herself

Mja, fast tyvärr...

Det hjälper inte om det är dyr eller billig mörk choklad, det är lika äckligt ändå.

Jag är en sån där sockergris som vill ha det SÖTA, sockriga, gräddiga, och inte det bittra.

Så det hjälper inte hur mycket jag försöker övertyga mig själv med att jag ska äta mörk choklad, det blir aldrig en hit, oavsett prisklass!

Enda fördelen med den billiga ÖB-chokladen är att den var just billig...

Inga pengar kastade i sjön med andra ord ;D

2011-09-18 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0