Utan ett gäng...

Jaha, så var det snart dags igen, jobba...
Uppe med tuppen och ut med hunden.
Läste en rubrik i Aftonbladet:
"Utan ett gäng är du en mindre lyckad människa!", och så var det en bild på brudarna i "Sex and the city".
Jag har inte läst innehållet i artikeln, men tänkte:
SKÖNT att jag har ett "gäng"!
Vi må kanske inte se ut som tjejerna i SITC, men vi är ett gäng, alltså = Lyckade.
Piju

Sambon sa igår att han var imponerad av Milou!
Ja, han tyckte att hon var så duktig när vi var ute och gick, och så lydig.
Är inte JAG duktig som tränat henne, undrade jag tyst för mig själv...?
Hrmph.

Jodå, det tycker han förmodligen också.
Kanske...?

Såg väderleksrapporten för nästa vecka, fortsatt sommarvärme ALLA dagar utom tisdag och onsdag!
Och jag som bara jobbar TORSDAG nästa vecka.
Då ska jag sy tisdag och onsdag, sen...
Herregud vad jag ska ha det skönt, kanske vi drar på stranden och badar till helgen.
Eftersom det bara fortsatt vara varmt så är väl havet fortsatt varmt det också.
Jag lär väl återkomma med en rapport om det nästa helg, ifall det blir bad!
(djävla tjat om den här vädret här, jag vet...)
Nu jobbet, vi ses imorgon, ADIOS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0