Från succé till katastrof...

Från succé till katastrof!
Nu är jag grinfärdig, jag är så dum i huvudet så det är inte klokt.
Hur kunde jag...?
Jag fick för mig, att sömmen som jag sytt på den turkosa batikklänningen inte såg så bra ut vid början av dragkedjan.
Vilket var helt fel, för jämnför man med hur det slutade nu...
Då var det perfekt!

Så jag sprättade upp hela vänster sida, men lyckades FÖRSTÖRA hela sidan så till den milda grad att det blev hackigt vid dragkedjan och en bit ner.
Sidan på klänningen blev FUL och på slutampen blev fållen ojämn vilket var perfekt från början.
Jag försökte rädda det hela med osynlig tråd, det blev ännu värre.
När jag försökte sprätta upp en liten bit, då blev det ett litet hål i tyget.
Skjut mig TACK!
Hur fan kunde jag få för mig att det så fel ut från början...?
Jag blir så ledsen.
Fan i helvete.
Fan, fan, fan, fan.

Jag får bita ihop och försöka se om jag kan rädda eländet på onsdag när det är ljust.
För nu kan jag inte se på skiten, gaaaaaaaaah!
Hur fan kunde jag vara så dum.
Ja, nu har jag något att älta eller så får jag helt enkelt använda klänningen när jag är på stranden.
Fast då kommer jag skämmas om någon ser mitt HEMSKA hantverk.
För sån är jag...
Är det inte perfekt, då skäms jag, och jag kan inte visa mig i det.
Jag vill att allt ska vara perfekt.
Återkommer senare, jag ska bara gråta en skvätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0