Jag hör kristallklart...

Så blev jag hungrig här...
Har inte haft matlust på flera dagar, men helt plötsligt blev jag vrålhungrig precis nu, och gjorde TVÅ hårda mackor med ägg på.
Tryckte i mig dom som om någon kunde sno dom av mig annars.
Har inte lika ont i kroppen
Kan febern ha gått ner...?
(ingen alvedon sen klockan 10 imorse)
Jag ska ta febern när jag lägger mig, håll ta-mig-fan tummarna nu.

Spolade näsan och bihålorna med min kanna förut, och det sprakade till i mitt "döva" öra, och helt plötsligt HÖR jag.
?
Detta öra har jag ju varit hos doktorn och trott att jag haft vaxpropp i, men hade ingenting.
Remiss till öronläkare på lasarettet och jag fick göra hörtest...
Hade något nedsatt hörsel.
(detta var typ 2 år sedan)
Detta öra har varit perfekt att ha "uppåt" när man ska sova, fast irriterande dovt i vanliga fall, nu...
Sprakade då som sagt till, och jag hör skitbra.
Kristallklart.
Detta är SKITMYSKO.
Fast bra.
Den där näskannan ser ut att ha blivit den bästa investering sen symaskinen.

Ja, jag känner mig på det hela LITE bättre med andra ord.
Ett försiktigt "jippie" för det.
Kan det nu vara så att sjukdomen peakade idag, att jag kan ha sådan tur att det vänder nu?
För bara några timmar sedan var det lika illa som imorse, så bara verkade det släppa.
Jag var sjuk och superdeppig, nu är jag hungrig och pigg.
Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, så kroppen får vila ännu mer.
Jag återkommer imorgon, så får vi se då.
Sov gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0