Jämt skägg...

Uppdatering från sjuksoffan:
Dagen bara går och går och jag betar av vartenda "Plus" jag missat på Svt Play.
Kul jul.
Kanske jag ska ge mig på en dokumentär om Michelle Obama nu, nä fy fan vad tråkigt!
Kobra på Kuba?
Ja, vi får väl se, för nu har jag nästan sett allt jag ville se, som jag missat.

Sambon och mamma är ute i solen i trädgården.
Dom/sambon byter däck och mamma är väl i rabatten.
Jag ligger på soffan och plockar hundhår samt mina egna långa hårstrån.
Funderar på vem som hårar mest, jag eller hunden...?
Jag tror det är JÄMT SKÄGG faktiskt, det verkar som vi hårar lika mycket båda två.
Ja, så så ser mitt liv ut just nu.
Ingen vändning än så länge, men den kommer, jag är HELT övertygad.
Not!
Men jag ligger iallafall still och hoppas på det bästa.
Todeloooo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0