Kramades som en hungrig boaorm...

Uppe tidigt, jag ska jobba för första gången sen...
Sist.
Kan det vara 2 1/2 - 3 veckor sedan...?
Herregud, jag har varit hemma så länge så jag har glömt bort.
Men idag är det alltså dags och det är STRÅLANDE solsken, så det var inte svårt att gå upp egentligen.

Sonen kom hem hit från sin pappa igår och har sovit över, han verkade INTE ha saknat mig alls.
"Hej", sa han och gick mot köket.
Jaha, HEJ, sa jag.
Kul och se dig gulleplutt, får man en kram eller...?
"Mmmm, visst", sa han och släntrade tillbaka till mig (lös kram på det).
Jag däremot kramade sonen som en hungrig boaorm.
"Bra mamma, bra, tack, släpp nu."
Ja, ja, men herregud jag har ju inte sett dig på jättelänge.
"Amen, SÅÅÅÅ länge har du inte varit borta hörru."
Jo, det har jag visst det!
"Nä."
Ridå...

Ja, så kul var det att mamma Madde var hemma igen, raketer och fanfarer, tutelituuuuut.
Annat var det när lilla Sunshine kom på fikavisit under eftermiddagen, vilken glädje man blev mött av, vilket leende, vilken kram.
Suck...
Tur att NÅN åtminstone blir glad av att man är hemma igen.
Nåväl, lite glad är väl sonen hoppas jag, lite i smyg kanske 
Vi ses imorgon, nu måste jag göra mig iordning, ha en bra dag i solen och värmen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0