Läget är spänt...

Drama, drama, drama...
Don´t I love it...?
Nej, det gör jag inte.
Ända hamnar jag alltid i mitt personliga drama.

Idag pissar regnet och SNÖN ner i Stockholm.
Jag vaknade klockan 03.58 med ett stort svart hål i magen.
Det höll i sig länge, men hade en tur utav guds nåde idag.
Skulle på ett "möte" klockan 10.30, insåg att jag skulle inte kunna ta mig dit av olika orsaker.
Bland annat hålet i magen, jag var närmast paralyserad.
Men...
Om man då inte har sin egen MAMMA i närheten, då har man sin bästa väns föräldrar som kunde rycka ut!
Och dessutom följa med.
Då känner man sig mindre ensam.
Jag kom dit jag skulle i tid, fick skjuts, väntan och stöd och sen var det över och FINFINT.
Jag fattade ingenting, men så är ju inte jag experten heller.
Så slutet gott, allting gott, men...
Jag har svårt att köpa läget!
Och...
Läget är spänt, skulle man kunna säga.

Svinkallt är det dessutom, det verkar inte bli någon vår.
Skall ta en tur till apoteket, så fort det blir ett litet uppehåll i vädret.
Skall även försöka städa lite i min NYA sambos kök, undrar samtidigt hur det ser ut hemma..?
Misstänker "Kill-kaos" nu när sambon och sonen har FF.
Fast bara det ser likadant ut som när jag lämnade hemmet...
Så får det väl se ut som HELL när jag inte är där.
Se där, kontrollfreaket har talat.

DESSUTOM fick jag ett mycket trevligt sms igårkvälls...
SLÄKTEN LARSON har växt.
Nu är vi en person till, UNDEBART!
Jag undrar hur många vi är nu egentligen, måste räkna på det, vi är väldigt många iallafall.
Men välkommen till "CrazyCorleoneFamily" säger jag bara, har jag tur kanske man hinner se underverket innan man åker.
Nu måste jag dammsuga.
Vi ses snart igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0