Nya, heta (host, host) äventyr...

Läget mycket, mycket mindre spänt, idag har jag till och med kommit ut på promenad.
Herregud, man kan känna sig som djur i bur för mindre efter dom här SNART två veckorna...?
Men rätt tidigt kom jag ut, efter grattande, en liten frukost och snack med min nya sambo Klokboken så stack jag ut en liten sväng.
Hann med ett litet besök på apoteket dessutom.
Jajemän, shoppar man eller shoppar man...?
Apoteket när man är i STORSTAN liksom, jihaaaaa!

Och sen gick jag hem och började hjälpa Klokboken för att förbereda inför hennes födelsedagslunch.
Det blev städ och matfix för vår del, dusch in i det sista, och sen fick hon gäster.
Så det har varit mat och dryck, fika och kladdkakemuffins, prat, skratt och det har varit mycket trevligt!!!
Nu sitter vi och hänger i soffan, fast hon ska snart iväg, hon har fått teaterbiljett i födelsedagspresent och ska gå och se Robert Gustavsson.
Jag hade ju då tyvärr inte hunnit köpa en födelsedagspresent till Klokboken.
Min plan var ju att jag skulle köpa det här, så fort jag kom upp.
Men jag har ju som bekant inte hunnit komma utanför dörren knappt, så present har hon att vänta på måndag istället.
Då kommer jag åka in till stan och köpa något fint till min vän/sambo.

Jag...
Ska ikväll stanna kvar i soffan och hosta samt gäspa.
Det har varit en VÄLDIGT actionspäckad dag, med tanke på hur mina tidigare veckor sett ut 
Typ noll action, så denna dagen har verkligen varit fart på.
Jag är skittrött.
Ja, det var dagsrapporten, vi ses imorgon igen.
Nya, HETA (host, host) äventyr i storstaden!!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0