Pysseldag!

Dagen har sett ut som följer:
Pyssel.
Vi har, ingen av oss, stuckit näsan utanför dörren.
Mer än när jag har gått ut med Milou, men hon har fortfarande inte gjort Nr.2.
Hon ska bara fort ut och sen in.
Jag har sytt en ShabbyChic blomma till, fixat det sista med sjalen, skruvat ihop min klädställning med hjälp av sambon, skurit till lite tyg...
Funderat på att sy, men hamnade här istället.
Jag säger som kusinen:
Vädret inbjuder inte till så mycket mer!
Ja, så det var väl det, funderar på att starta upp en liten poncho för sy är ingen idé just nu.
Snart väntar dusch, piff och GOD MAT!
Jag funderade på tajt omlottklänning, men insåg att LUFTIG klänning was the way to go!
Så man kan äta hur mycket man vill utan att se ut som man är gravid i 9 månaden.
Vi ses imorgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0