So I don´t kill people...

Jag har så djävla tråkigt så det är inte klokt.
Trött.
Finkammar nätet på mönster och annat jag kan få inspiration ifrån, "Veckans budskap" måste väl ändå vara:



Nästa plagg i min kollektion kommer bli:


En virkad mössa med skägg!
För VEM vill inte ha en virkad mössa med tillhörande skägg, jag bara undrar liksom...?
Får ditt barn att verka lite mer vuxen.
Eller...


... varför inte en stickad havsjungfrustjärt?
Ja, det är väl vad varje bebis behöver kan jag tycka, måste genast beställa mönstret!!!
(not)
Så naturligtvis "Maddes ständiga livsfilosofi":



Jag har tråkigt, jag är sjuk, jag orkar inte göra ett skit.
NU börjar jag snart gråta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0