En liten återställare...

Sol ute...
Jag vaknade och känner mig däckad som en klubbad säl.
För mycket socker igår, inte bra för huvudet idag, jag har huvudvärk.
Men jag toppade det hela med lite choklad till frukost också!
Vad gör man inte för att må ännu värre så säg...?
Eller låt oss kalla det en liten ÅTERSTÄLLARE 

Det har typ inte hunnit hända så mycket ännu idag, jag har ju kommit upp, konstaterat huvudvärk, ätit frukost + choklad, sett på tv och läst tidningen.
I tidningen kunde man läsa om knarkåtalet som ska bli rättegång nu-
Det verkar innehålla en djäkla massa inblandade.
Inte undra på att knarket ökar på ön bland ungdomar.
Bara hoppas att knarksmugglare, knarkkurirer och knarkdistrubitörerna åker dit så det smäller om det.
Att dom rensar upp bland skiten.
Oavsett om dom sålt till ungdomar eller vuxna, hoppas dom åker in för tid och evighet.
Men det blir väl två år, och sen får dom räkna bort tiden dom suttit häktade och så är dom ute efter ett år.
Och kan börja om från början om några år...?
Och småpåvarna som har tjallat och varit distubitörer...
Dom får nog inget straff alls, bara polisens ögon på sig i några månader.
Sen kan väl dom hitta andra Sugardaddys.
Hm, ja, inte tror jag blir långa fängelsestraff, men HOPPAS att det blir det.
Vi får väl se.

Idag ska jag, Klokboken, Lilla Sunshine, Lilla Sunshines mor och Milou på picknick.
Jepp, ÄNTLIGEN blir det välan en klok picknick i solen.
Jag ska hoppa i duschen, vi ses sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0