Stockholm...

Så var jag då i Stockhplm trots allt!
Båtresan gick hur bra som helst, bara 4 m/s så jag kunde lugnt sitta utan dödsångest.
Däremot så hade jag min nya bok med mig, "Samlade Svenska Kulter" och den...
Var sanneligen bland det sämsta jag läst.
Jag plöjde ändå på under båtresan för att ge den en chans, men till slut gick jag och köpte mig en ny bok.
"En dag" hette den, men den var inte bättre den, fast bättre än den andra iallafall.
"Samlade svenska kulter" åker rakt i soptunnan vad mig anbelangar, SKITBOK!

Så är jag nu här i Stockholm, blev det INTE riktigt som jag tänkt mig ändå, jag håller mest till på Klokbokens soffa och tar det lugnt.
För att jag måste.
Så det har inte hänt speciellt mycket ännu, men jag vilar några dagar så blir det nog bra
Jag har ju tid på mig och siktar kallt på att jag är fit for fight framemot fredag-lördag.
Igår gick det som skulle gå bra...
Bra.
Och lustigt nog börjar Stockholm känns bekvämt igen.
Det ÄR verkligen bra för mig att resa själv.
Bilder kommer när jag kommer hem för jag har ingen sladd med mig att ladda upp bilder.
Men jag hoppas verkligen på lite stros i solen på Djurgården, stros på söder och Stoff & Stil om några dagar.
Ska bara pigga på mig lite mer först.
Jag återkommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0