Uppblåst badboll...

Så var jag tillbaka, och vad har jag säga om dagen idag:
Uppblåst badboll!!!
Ja, det måste ta mig fasen vara ordet för dagen.
Jag kommer ingenstans, detta var verkligen INTE planen.
Fast planen är sällan på min sida heller, som bekant.

Stockholms stad har aldrig känts längre bort än det gör idag, fast jag sitter mitt I staden.
Men, men, jag har 5 ½ dag kvar, jag ska inte vara så negativ.
Fast tiden SNIGLAR sig fram, tick-tack-tick-tack, jag kan riktigt höra hör tiden går...
Sakta.
Så med andra ord:
Det har inte hänt ett skit, jag sitter i Alvik och bara avvaktar.
Väntar på det "riktiga" Stockholms äventyret.
Tålamod ger belöning.
Förhoppningsvis.

Haft det mycket trevligt med Klokboken dock, tur att man har en god och fin vän som står ut med att ha en här.
Hon har pysslat om mig på bästa sätt och jag diskar och vattnar blommor, herregud, vi är det PERFEKTA paret.
Myspys UTAN tjafs 
Ja, det var dagens uppdatering, jag återkommer när jag väl har något spännande att komma med.
Typ aldrig.
Fast så är det väl jämt, aldrig har jag något att komma med, men jag skriver ändå.
Tataaaa, vi ses snart igen, kanske senare, OM jag kommer utanför dörren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0