Uppblåst som en badboll...

Inte mycket händer, vi bara degar.
Jag känner mig som en uppblåst badboll...



Svullen, godis och bull-stinn, trött, och uppblåst all over som sagt.
Kanske mens på gång, vad vet jag.
Fick deprimerande sms från kussen på utlandssemester:
"25 grader, säger inte mer, kram från Badtofflan" och så en bild på en badtoffla på en strand vid vattnet.
Suck, LYLLO DOM, jag blir så avis.
Väl unt iofs att dom har varmt och sol, men jag vill OCKSÅ ha varmt och sol.
Hon kommer komma hem som en pepparkaka och jag...
Kryper ner i min kista i källaren igen.
Vampyrer gillar ju inte sol.
Badbolls-vampyrer.


Nu ska vi se "Mästarnas mästare", återkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0