Ljus i sinne...

Jag ser ljuset...
Ja, det är inte bara sol ute, det är sol här inne och i sinne.
Idag hade jag 37.1 i "feber", dvs 6 grader mer än vad jag brukar ha.
Det är = en piss i Mississippi!
Herregud.
Hosta - litegrann, halsen - tillbaka till endast sträv, snor - bara lite rinnig.
Men jag ska inte upp och steppa pga av det ändå, nej, nej, jag ligger stilla på soffan och rör inte en fena även idag OCH imorgon.
Jag ska inte göra ett skit.
Om jag måste, så ska jag se vartenda dåligt program på tv, so be it.
Jag struntar i att solen skiner.

Har jag tur nu, så sitter jag på båten imorgon klockan 16.45!
Så imorgon kommer jag endast packa och ta en snabb sväng till apoteket, för jag måste hämta medicin, men det kan jag göra precis innan jag ska åka.
Detta trodde jag aldrig.
Men jag hade ju på känn igårkvälls att det hade vänt.
Och det hade det 
(peppar, peppar...)
Så nu är jag glad igen, jag längtar till Klokboken, Stockholm, Stoff & Stil, och lite annat kul också 
Ja, humöret är uppåt, nu ska jag ta en dusch och ta på mig rena myskläder.
Kolla på tv, VILA.
Vi ses senare.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vila och ta det lugnt i dag så kryar du nog snart på dig!

Kram Ingrid

2012-04-15 @ 12:24:42
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Mja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig här idag, men jag hoppas jag kommer iväg imorgon :S Kram

2012-04-15 @ 17:30:15
Postat av: veronica

Om du hade 37 grader i "feber" idag, och att det var 6 grader mer än vad det brukar....du kan väl allvarligt inte ha en kroppstemperatur på 31 grader? Eller har jag missförstått? Kraaaaaam

2012-04-15 @ 22:36:55
Postat av: Bloggaren Herself

NEJ, hahaha, herregud, jag har 36.5 i vanliga fall! Det var nog jag som kanske var lite otydlig! =D Men IDAG är jag helt feberfri, mot stockholm -> -> Vroooooom, hurra!!!!

2012-04-16 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0