"Vänta-högvatten-modell"...

Djäklar vad den här dagen gått snabbt, jag är helt slut.
Det har gått i ett och jag hann med, inte hela söder...
Men en liten del.
Jag var i city också, och orkade helt enkelt inte hur mycket som helst men...
Söder finns ju kvar.
Jag var på "Monki" och köpte...

... denna "klänning".
Ja, jag hade nog tänkt att använda den som tröja och inte klänning.
(klicka för förstoring på bilderna)
Och så hittade jag även denna UNDERBARA overall...
 
Ja, den satt som en smäck, bara ETT litet problem:
Som ni ser på bilden så är den kort i benen och ska vara kort i benen, det är nämligen modernt.
Men som levande flaggstång, vet jag inte om det är så himla snyggt med "vänta-högvatten-modell".
Jag är ytterst tveksam faktiskt, jag vet inte om jag är SÅ poppig av mig direkt.
Fast när jag satte den på mig, satt den som gjuten, den satt perfekt och jag har perfekt kropp för den:
Platt som en planka
Jag har inte köpt den ännu utan hängt undan den, jag får fundera tills imorgon.
Jag tror jag vet hur det kommer sluta, jag kommer förmodligen köpa den för jag blev dödsförälskad.
Ja, så har jag pratat med min kusin som precis fått barn, kanske att jag ska träffa dom imorgon och se lilla kusinbarnet.
Vi får se.
Nu har Klokboken kommit hem, vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0