Förprogrammerad karta...

Uppe, och om ett litet tag ska jag hoppa i duschen och bege mig mot STOCKHOLM CITY.
Jippie, "Stockholm, Stockholm, stad i världen...", för att citera Pugh.

Kom på här igårkvälls att jag måste ju till den där affären "Monki" eller vad den nu hette.
Jag vet ju vart den ligger, men har glömt bort namnet lite halvtsomhalvt.
Monki, Monkeý eller Monky...?
Ja, som sagt, huvudsaken jag vet vart stället är.
Kanske det blir ett par byxor med afrikanskt mönster , OM dom nu finns kvar.
Det var ju några veckor sen jag var här sist.
Så ska jag köpa present och som jag skrev igår...
Åka till SÖDER.
Jag har rekat på nätet och skrivit upp lite ställen jag vill besöka.
Sen får vi se om min förprogrammerade karta i skallen som jag rekat HÅLLER, när jag väl kommer fram.
Jag är ju som sagt förut, lite ringrostig.
Dessutom är minnet USELT, snabbt in, fort ut

Lite dimma/grått här just nu, men lite sol utovas senare enligt ABC-news.
Alltså avvaktar jag lite, så jag får lite fint väder också.
Men jag undrar alltså...
Det ser lite väl grått ut.
Återkommer lite senare med rapport om mitt Söder-äventyr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0