Längtar efter klänningsväder...

Såg vädret vid 20-tiden...
Från och med 1 maj verkar det smälla till ORDENTLIGT!!!!
Djäklar min lilla låda, nu blir det sol och varmt så det räcker och blir över.
Nu blir det vår-sommar på direkten, och inte mig emot, jag längtar efter klänningsväder och tunna byxor.
Bara ett problem:
Jag har inga sommarskor ännu!
Jag har inte ens ett par flipflops, dags att införskaffa, åtminstone flipflops iallafall.
Dom kostar ju inte så mycket.
Snart:
Sommar, sommar, sommar 

Har ett projekt på G med mormorsrutor, kan blir skitbra, eller dåligt.
Är lite osäker på färgerna, fast nä, jag tror det blir bra ändå.
Bilder imorgon när ljuset är bättre.
Sitter i vår röda soffa och har det bra, home sweet home.
Håller för övrigt tummarna för en vän, MÅTTE det bli som önskat.
Vi ses imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0