Myser med vovven...

Hemma, och har hunnit med ett besök hos doktorn idag.
Borta bra, men hemma bäst.
Längtade sista biten hem, så det var inte klokt.
När jag såg Gotland och vi körde in i hamnen slog hjärtat glädjeskutt.
Ja, här är det SOL och varmt som tusen, eller det VAR sol förut.
Det är grönare här, blommigare och vårigare än i Stockholm.
Fast å andra sidan så är det ju mest asfalt i storstan, men jag längtar ändå LITE tillbaka.
Vet inte varför egentligen, för jag gillar egentligen INTE stockholm i för stor och lång dos.
Men...
Kanske för att jag inte hann med så mycket som jag tänkt mig.
Jag och Klokboken har dock bestämt en ny sambo-ronda i höst, nu har jag inga pengar kvar.
Jag får leva på vatten och bröd tills nästa besök 
Nej då, nu skojar jag bara, men jag har varit där så det räcker för tillfället och kan inte slösa pengar på nöjen.
Fast jag skulle GÄRNA vilja.
Kanske jag vinner på lotto i helgen.
Och myser med VOVVEN gör jag, min lilla bebis.
Kan inte sluta pussa på min hårboll.
Fick sms från min kusin som precis fått barn, dom har bestämt vad den nya släktmedlemmen ska heta...
Och det blev JÄTTEFINA namn som dom valt.
Dessutom delar vi ett av namnen , vi är, vad jag vet, dom ända i släkten som har det namnet.
Måste ringa upp och prata med honom om en stund, men först ska jag fixa lite fika.
Jag återkommer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0