God morgon!

Uppe och myser i morgonsoffan med Milou med morgontv.
Tidigare imorse, när vi steg upp...



Jag och min lilla pussgurka!
Nästa gång får hon nog följa med till Stockholm tror jag, jag kan omöjligt vara utan henne 
I trädgården spirar det...



Är så himla glad, för dom blåa scillorna verkar ha spritt sig från grannens trädgård 
Om nu scillor KAN sprida sig, fast det måste dom ha gjort för vi har inte "strött ut"/planterat några.
Vi har bara haft dom vit/blå förut, men nu har vi fått dom linblå också, och jag tycker dom är så vackra.
Och på tal om vitt och blått (och rött)...


... en av mormorsrutorna jag gjorde igår.
Tanken är att det ska bli...

... något åt detta hållet, tror det kan bli rätt festligt.
Mormorsrutan = Alltid rätt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0