Soft eftermiddag...

En mycket vilande eftermiddag blev det.
Syster-Yster kom förbi och var tvungen att tvångsköpa muffinsformar av sonen.
Ja, här gäller det att uttnyttja släkt och vänner till MAX 
Fler stackars offer är i kommande att antasta!
Så fikade vi en liten stund innan dom åkte hem, och sedan dess har vi bara suttit och hängt i soffan.
Sett finalen i "Project Runway" och rätt designer vann, min favorit Gretchen.
Ja, vi har alla bara tagit det lugnt, och jag har vunnit ett mönster...


Soon coming in my collection, personligen gillar jag den halvkorta "B" bäst.
Lagom klänningslängd för en tant i min ålder 
Har även lekt med tanken och gjort en liten annons på barnkläder med Lilla Sunshine som postergirl.
Blev himla bra, skickade till hennes far för påseende, bara hoppas att han gillar det.
Eller han fick inte den "exakta" annonsen, för den gick inte att skicka, men han fick en "ungefär-annons".

Nu ska jag snart gå och lägga mig, läsa Karl Ove igen.
Boken är ju jättetjock, och man läser och läser och läser...
Men insåg inatt att jag snart har jag läst ut den, fick smått panik.
Jag vet inte om jag kan vänta ett helt år till innan nästa pocket kommer, jag måste nog ha bok nr. 3 på direkten.
Jag vet inte vad det är med människan som lämnar ut allt och alla, men jag känner sån sympati, jag känner igen mig, och sånt sug att bara veta mera och mera och mera.
Så snart är det dags, jag och Karl Ove igen...
Sambon är HELT bortglömd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0