Jorden går ändå under...

Trodde jag skulle sova jättelänge idag, för jag somnade vid 02-tiden.
Men jag vaknade redan vid 08.30-tiden och solen sken 
Fast nu, endast en timme senare, är det regn.

Ja, jag såg iofs på nyheterna igår att det skulle bli regn, men det kunde väl ha väntat till kvällen.

Igår satt jag i trädgården hela dagen och virkade, läste och fick sol.
Blev inte klar med babyfilten som jag tänkt mig, för nacken var "lite bråkig" och då ville jag inte överanstränga mig, men den blir klar idag.
Så gick jag ut och gick, sportade.
Men lämnade faktiskt hunden hemma, för hon hade varit ute och sprungit i trädgården hela dagen ändå, resonerade jag.
Jag trodde det skulle vara fullt med hundar-bilar och folk på Hällarna, och hopplöst att ha henne lös...
Bara det att det var HELT folk-hund-o-bil-tomt!
Jag mötte inte en kotte.
Jaha...
Snopet.
Då kunde hon ju ha gått med ändå, men det kunde ju inte jag veta.
Men, jag höll tempo och fick ett bra "egenpass" i alla fall!

Sen hann jag i princip bara ta en dusch, och så for jag iväg på middag.
Vi fick fisksoppa, aioli och bröd, och sen en efterrätt gjord på hallon, avocado och grädde.
Trevligt sällskap och tjejsnack.
Kom hem runt 01-tiden...
Så det var min dag och kväll igår, summerar den som VÄLDIGT BRA!
 
Den arktiska isen smälter snabbare än man tidigare trott, fick man i sig här till frukost.
Snart går jorden under.
Jag visste det.

Och så får man ju inte äta fisk för dom innehåller ju så förgjordat mycket miljögifter, och man ska inte äta kött för då får man tarmcancer, och man ska äta grönsaker med måtta för dom är ju så besprutade, och man får passa sig för solen för annars får man hudcancer, och du ska inte ...

Kan vi inte bara lägga oss ner och dö på studs...?
Jag bara undrar liksom.
Jorden ska ju ändå gå under.
Snart.
Vad har vi gjort?
Suck.
 
Sonen sitter på rummet och spelar väldigt HÖG rockmusik.
Eller rock och rock...
Låter mest som ojud.
Jag kan inte ens definiera musikformen.

Jag som kan så mycket om musik i vanliga fall.
 
Sambon sover.
Men inte så länge till.
Jag ska väcka honom för idag har han städdag!
 
Ja...
Detta var slutet på mitt SPRETIGA inlägg med en massa smileysar med skyltar.
Men dom akompanjerar mina inlägg så bra kan jag tycka.
Dags att starta dagen, vi ses senare med bilder på babyfilten hoppas jag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0