En ljuvlig liten annons...

En vän la precis upp den här LJUVLIGA lilla annonsen anno 1900-tal-någonting på Fejan...
 
 
Oj vad jag började skratta, "Lindrigt sinnesjuka damer", hjälp...
Är det när man har PMS, trött på hushålls arbetet, blir galen på gubben för att han städar dåligt eller bara skriker på hunden för att det blir lortiga tassar på golvet samt när hon äter en och annan kaninplutt från kaninens bur?
En HYSTERIKA typ.
Fniss, TUR att man lever nu och inte då, kvinnorna hade det nog inte lätt.
 
Annars har jag knarkat runt lite på Tradera och kollat annonser.
Hittade jättefina pärlor för noll och ingenting...
 
 
 
Kanske jag lägger ett bud, kanske inte.
Just nu har jag tydligen köpmani på allt möjligt, jag måste hejda mig.
Men ögonshoppa kan man ju.
 
Så till sent igårkvälls...
Jag låg på rummet och kollade först tisdagens DOX-dokumentären, som för övrigt var jättebra.
Som vanligt.
Har nog inte sett en enda dålig DOX-dokumentär någonsin vad jag kan komma på.
I alla fall, efter DOX såg jag att det var "Sex and the City", reprisavsnitt som jag redan sett för flera år sedan.
Och jag ÄLSKAR "Sex and the City"...
 
Spelar ingen roll att den är gammal som gatan vid det här laget, jag älskar den ändå.
Och...
Carrie Bradshaw/Sarah Jessica Parker har SÅ SNYGGA KLÄDER och är fortfarande en stilikon att älska!
I till och med dom äldsta avsnitten i den numera nedlagda serien, så håller hennes klädstil.
Igår hade hon denna supersnygga klänning...
 
 
En onesholder (älskart ;) dress i underbart print.
Vill ha.
Ska sy.
Måste bara hitta ett sådant där underbart tyg också.
Och nu ska jag sova, drömma om snygga kläder och trippa runt i New York på höga klackar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0