Fler små hängen...

Fler små hängen ifrån smyckesfabriken, denna blir snygg i sommar när man har fått lite färg...
 
 
 
Den här röda gillar jag inte den blev inte snygg, kommer nog kasseras...
 
 
 
Denna gillar jag...
 
 
Men snygga liksom i utförandet blir dom ju inte.
Jag är inget proffs på smycken så dom kanske inte håller så bra heller...?
Men vad gör det, dom kostar ju inte ett smack att göra.
Jag har ju allt material hemma 
 
Har dessutom kommit på perfekta julklappen från sambon till mig också, jag önskar mig nämligen...
 
Smart förvaring till arbetsrummet!
 
Ja, nu jäklar ska det slängas gamla glassplastburkar och barnmatsburkar som huserar knappar, sidenband, namnband, spetsar, snören, makapärer och pysselgrejer i största allmänhet.
 
Jag önskar mig förvaring, men ska springa runt och kolla VAD exakt jag vill ha.
Jag är så trött på att inte kunna se direkt vad jag vill ha och kunna plockat ut i mitt arbetsrum.
Det är så mycket nu så det behöver organiseras BÄTTRE om jag ska hitta något överhuvudtaget snart!

Förra året blev det smycken och annat fint, men iår vill jag ha stekgryta i järn, stektermometer och förvaring.
Det ska med andra ord bli MYCKET ugnsstekt (mat som lagar sig själv medans jag gör annat) mat och ordning och reda här på Söderväg i framtiden 
Kan det bli julafton snart, jag vill organisera i arbetsrummet omgående liksom.
Ja, och nu ska jag starta upp en ny sjal.
Det blev ingen biltur att hämta garn idag, vi har bestämt att vi åker imorgon istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0