Gör något för världen!

Så var vi klara med fixandet inför kvällen!
Eller ja, det var ju längesedan iofs, borden är dukade, stolarna på plats, efterrätterna fixade, klänningen struken och nu är det bara en dusch och piffning kvar innan gästerna anländer!
Jag hann med att ta "Hällarna-rundan" också, och solen kom faktiskt fram ett tag, jag hann PRECIS hem så blev det mörkt igen.
 
Ja, så fixade vi iordning och tar det typ bara lugnt nu!
Det är ju lite småfix kvar, men det är sådant som ska göras precis innan gästerna kommer så just nu är det lugna gatan.
Skönt och jag ser fram emot kvällen, det ska bli kul (hoppas jag i alla fall) och mest ser jag faktiskt fram emot charaderna.
 
Jag och sambon firar dessutom vår 8-åriga förlovningsdag!
 
 
Ja, nu har vi varit ihop sjukt många år...
Och trots att vi ska skilja oss minst 1 gång i månaden...
Så har vi inte gjort det! 
(Ännu, tvi, tvi, tvi...)
Nej då, nu skojar jag bara!
 
Ja, det var väl allt, imorgon kommer en rapport från kvällen i vanlig ordning.
Och...
GOTT NYTT ÅR alla glada (och sura), jag tycker att detta året ska ni alla bry er mer om andra än er själva.
Skänk en slant till behövade, bli världsförälder, GÖR NÅGOT FÖR VÄRLDEN!
Puss-o-hej.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0