Han ålade sig som en mask...

Vad är det här för väder?
Jag tror jag har sett solen EN gång på typ tre veckor, ja, och så imorse.
Jag blev så glad när jag kom upp och såg den blåa himlen förut och tänkte "YES!!!".
Men den är redan borta och regnet på väg in.
Man kan ju bli deprimerad för mindre.
Det blir så mörkt och trist.
 
Kom ut i köket och mitt skrubbande på mattan igår VERKAR ha gett resultat.
Jag kände igen öllukt i köket direkt, tror jag...?
Vi behöver nog kanske inte åka och fixa en matta just idag, men jag får väl återkomma i frågan och se!
 
På Tv4 var det för övrigt en gospelkör som sjöng nyss.
Det lät jättefint från själva kören, men så var det en stor vit kille som väl ska vara någon form av "leadsinger" som stod och yl-wailade som besatt, och försökte överrösta kören med sitt ylande.
Jag började skratta här för mig själv...
Han såg VÄLDIGT komiskt ut.
"WiiiiiooowiiiiaaaaaawiiihoooooaaaaaaYeeeeeah...", typ.
Han ålade sig som en mask pch levde sig in i sitt ylande, man såg HELA garnityret i munnen OCH...
Vad han åt till frukost på Tv4:as frukostbuffé.
Vips så glömde jag bort mitt dåliga väderhumör, tänk vad en wailande jättekarl kan göra 
 
Kanske man borde ge sig ut och få lite luft innan det börjar regna igen förresten?
Jo, jag gör nog det, innan jag ska baka.
Vi ses.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0