Han är störtskön...

Så löste jag det ändå...
Kakmonstrets ögon alltså.
Jippie, annars hade jag nog inte kunna somna ikväll om jag inte löst problemet.

Det blev mycket bättre än förväntat och mycket bättre än dom första resultaten.
Man behöver bara tänka till lite ibland, resultat visas imorgon när ögonen är påsydda!
 
Så såg jag "Veckans brott" och Leffe GW förnekade sig inte idag heller, han fick mig att gapskratta i slutet av programmet och säga högt för mig själv här i sovrummet (eller kanske till hunden för att inte verka FÖR crazy...) "Nej, nej, tyst med dig nu!!!"
Ja, det var när han sa att programmet "Veckans brott" började lika ett LIVSTIDS STRAFF för honom och nu kändes det allt lite "tjafsigt" att vara med i programmet!
OMG.
Ja, och inte tog det slut där heller, han bara fortsatte och beklaga sig.
Stackars Camilla, hon gjorde så gott hon kunde för att släta över hans neggo-babbel, men lyckades väl marginellt.

Fast...
Det får väl folk att bara älska den där bufflige drummeln ännu mer gissar jag.
Han säger var han tycker, precis som om vi var hans gamla kompisar och satt i hans vardagsrum och han bara hasplar ur sig saker.
Han må ångra att han ställde upp i den här programserien, men jag hoppas han orkar stå ut några år till...
För jag tycker han är störtskön!
Nu ska jag snart sova, ska se DOX först, verkar bli VÄLDIGT sorgligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0