Inga stakar framme...

Snart dags för lördagsgodis och "Så mycket bättre".
Har dock klämt både lussebulle och pepparkakor som morsan bjöd på...
Men jag pulsade runt så mycket i snön idag, så lite godis kan jag väl unna mig också!?
 
Det är ju ändå lååååååångt till bikinisäsongen, jag har tid att banta isåfall, om jag måste, framöver!
Dessutom måste jag ju ladda för adventsfirande, luciafirande och julfirande, och då är det ju socker-chockar som gäller.
Bäst att börja vänja kroppen redan NU!  
 
Däremot har jag inte adventspimpat lägenheten ett dugg innför morgondagen.
Inte en stjärna, inte en adventsstake i något fönster, inte ens en tomte har kommit fram, men...
Imorgonbitti tar jag fram adventsstaken med fyra ljus lagom till frukosten, och resten tar jag på måndag när jag är själv hemma.

Imorgon ska vi fira ihop med vänner, det blir Bläse julmarknad om det blir fint väder, stan om det blir busväder, så vi ska ju inte vara hemma imorgon ändå.
Det hade väl varit mysigt med stakar och annat framme kanske, men huvudsaken är att det kommer fram alls.
Måndag, då händer det, då blir det 1:a advent en dag försent.
 
Nu...
Mot Sherwoodskogen!
Jag menar Statoil och godiset!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0