Jäkla Kakmonsterögon...

Okej...
Jag är inte nöjd, men jag orkar inte fortsätta idag, jag är alldeles för trött.
Kakmonster-babymössan skulle få sina ögon...
 
 
Det blev inte bra, Kakmonstret har ju utstående ögon, hm...
Men då kom jag på att jag kunde VÄNDA på "ögat"...
 
 
Fast det blev ju inte heller bra, ögonen har ju lite svart/pupill och mycket vitt/ögonvita...
 
 
Jag fick göra ett nytt öga med mer ögonvita...
 
 
Men jag blev inte nöjd med det heller!
Garnet är fel i både ögonvita och pupill, dessutom insåg jag att det inte skulle vara blått runtomkring ögat heller.
 
Jag ger som sagt upp för idag, nya ögon-tag imorgon.
Milou har spytt galla...
Ja, äter man inte ordentligt på en hel dag så kan det ju bli så.
Jag hann fånga upp henne jäkligt snabbt och fick in henne på toan så spydde hon på kaklet istället för på parketten.
Nu ligger hon PÅ mig och luktar spya från munnen, men jag orkar inte bry mig.
Då får hon väl göra det då.
 
Och till en av mina kusiner som verkar tycka att Milou är bortskämd, vill jag bara visa den här bilden från igår och säga:
Bortskämd, vadå bortskämd...?

 
... möjligen lite bortskämd 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0