Nytt armband och paltkoma...

Alltså den här middagen jag lagade ikväll...
Har skickat mig och sambon i paltkoma, dock mest mig.
 
Personligen blev jag så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna, och har fått ont i huvudet så jag nästan smäller av.
Orsak:
Pasta, närmare bestämt lasange.
 
1. Jag åt för mycket, för den blev så djäkla god.
2. Jag åt för mycket, för den blev så djäkla god.
3. Jag åt för mycket, för den blev så djäkla god.

Ja, det var typ dom tre skälen.
 
Vad har då hänt idag?
Ja, en massa hemmafix, sen drog jag och morsan och köpte julklapp till sambon och sen gjorde jag...
... det här armbandet!

Grejen är att igår fick jag ett armband av hundbästisen som hon fått vid något tillfälle och som hon inte kunde ha.
Armbandet var alldeles för stort och hon har aldrig använt det.
Hon undrade om jag ville ha armbandet och slakta det, och ta låset och snäckskalspärlorna...?
"Visst", sa jag, "TACK", och tänkte:
Jag tar armbandet, slaktar det och gör ett nytt ÅT HENNE!
 
Tänkte mig lite sommar, sol, turkost och snäckor.
Och så hängde jag på en liten döskalle för att göra det hela lite rockigare.
Jag älskar dom där små döskallarna 
Och så har jag gjort ett hänge till mitt Sabo halsband med en döskalle också, såklart 
Så det här ska hon få (tillbaka och förbättrat ), om hon vill ha det.
Armbandet såg ut ungefär som på bilden nedan...
 
 
.. med skillanden att det är ett halsband på bilden och att snäckskalspärlorna är grönblå och dom på hennes armband är vita.
 
Så lagade jag mat, vi bjöd morsan på middag och sen har vi bara hängt i soffan.
Snart kommer jag flytta över till sängen för sonen och sambon ska se fotboll, och jag ska se "Ernst jul"...
Finns ju för fasen inget annat att se på tv ikväll!
 
Ja, så det var min dag, och snart är den slut.
Tack och lov.
Med tanke på hur trött jag är då, vi ses imorgon!
Ny dag, nya äventyr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0