Och så kom värken...

God morgon!
Så kom man upp i morse trots allt ändå, jag kunde inte somna igår...
Pga värk.
 
Ja, jag höll ju igång i det där arbetsrummet från och till under dagen, och det visade sig vara skitdumt.
Efter sista bloggandet gick det i princip bara utför, vid 20-tiden hade jag så ont så jag kunde inte koncentrera mig på något.
När den jobbiga värken kommer, då kan jag inte ens läsa och jag tappar ord när jag pratar.
Det är SJUKT jobbigt och fastän jag vet vad jag ska säga...
Så kan jag inte få fram det.
 
Familjen får försöka gissa när jag frustrerad ryter:
- Jamen du VET vad jag menar... eh... eh...
 
Har jag tur kommer ordet fram, har jag otur gör det inte det och då är det bara att hoppas att den jag pratar med fattar.
P-U-S-T!
Man kan ju bli galen och tappa humöret för mindre.
 
Jag skulle så skriva av ett litet virkmönster och var tvungen att läsa högt för mig själv medans jag skrev, men vet ändå inte om jag har skrivit av rätt.
Jag förstår verkligen hur dyslektiker har det för en Madde med värk är =
"Jag förstår ingenting av vad jag läser eller skriver."
Allt blir bara en enda jävla röra!
 
Vid 20.45-tiden tog jag en dusch för jag var DESSUTOM helt svettig av värken, hade så ont så jag bara börjar transpirera av att sitta rakt upp och ner.
Gick och la mig och såg "Fjällbackamorden" och sen lite på någon del av "Pirates of..."-filmerna innan jag tillslut somnade av ren utmattning!
 
Underbart så det förslår, där fick jag allt för allt fixade och trixande i arbetsrummet.
Det får nog vara med att fixa mer där nu i några dagar!
 
Och nu ska jag "Zlatanera", dvs "klara något med kraft".
Ta en dusch och gå till jobbet!
Vi ses imorgon.
P.s. Värken är något bättre idag och jag kan både tänka och prata ordentligt igen D.s.
(I hope)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0