Positivt är..

God morgon...
 
 
Så var det Luciamorgon men nuförtiden känns det liksom inget speciellt.
Jag har ett barn som inte lussar och inte är det något i skolan heller, mer än för barnen själva då förstås.
Och få stämning Lucia via tv´n får man inte direkt heller.
Men...
GLAD LUCIA i alla fall! 
 
Rycktes ur sömnen idag när jag låg på en strand!
Ja, jag var någonstans i Thailand och solade mig upplysningsvis.
Hm...
Den drömmen måste uppstått för att två av mina arbetskamrater snart ska åka iväg till Thailand, och sen så lägger min fd grannfrua upp bilder från ett soligt Thailand på Fejan titt som tätt.
Min hjärna har blivit marinerad i Thailand...
Alltså drömmer jag väl förmodligen att jag själv ligger där och solar.
MEN SÅ GÖTT har man ju det inte, det är vargavinter utanför dörren!
 
POSITIVIT är dock att jag är självständig idag och går till jobbet. 
Packningen är minimal och jag får lite luft innan jobbet, hinner jag vakna till lite mer också.
Positivt är dessutom att jag har tvättat min vinterjacka (ÄNTLIGEN!!!!) så jag slipper frysa.
Ja, det var väl allt, nu måste jag hoppa i duschen.
Vi ses imorgon 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0