Rond 2...

Rond 2 med datorn, nu är den inlämnad igen och dom fixar/kollar den på "garantin"...
Ja, inte fasen vill jag betala för något som "dom lagat" och sen är paj i alla fall.
 
Idag har jag betalat räkningar på den här gamla harven, tog välan BARA en timme.
Sen dusch och iväg på stan för handel av garn till en beställning, och när jag ÄNDÅ var på stan så gick jag och köpte den sista julklappen som jag glömt...
Den till lilla Sunshine.
Det blev ett spel där man lär sig bokstäver och även stava ord.
Kanske hon är lite för liten för det, men då får dom bara byta eller spara tills hon blir äldre.
 
Och när jag ändå var i farten på Lekstugan så köpte jag "Charader" till julafton och alla andra fester man råkar hamna på.*
Eller har själv.
Kommer nog bli en höjdare, jag brukar vara bra på att välja KUL spel 
 
Var även en sväng på bokhandeln där jag mötte lilla Sunshines mormor och morbror...
Och sen drog jag hem.
Det tog en timme och en kvart, och nu är jag som sagt HELT klar!
Sånär som på att koka kola och baka bröd.
Har precis fixat 1 sats kola och gör två till imorgon, baka brödet, det gör jag på julaftons morgon!
Nu ska jag klippa och rulla lite kola här innan lilla Sunshine kommer hit och har pyjamasparty med mig ikväll!
Tjing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0