Sjukfången har varit på grönbete...

Vilken dag...
Jag är helt slut, både inombords och utombords.
 
Datorn VERKAR ändå kunna räddas!!!!
Om jag har tur nu så är det bara Windows som har kraschat på något sätt (jag fattar typ ingenting) och att datorn bara måste tömmas och sen fixas om.
Håll tummarna, jag försöker inte få panik ännu men den lurar bakom hörnet.
Men det kommer nog gå bra.
 
Så har jag äntligen "fått" komma ut lite idag, sjukfången har varit på grönbete utomhus.
Det var underbart!
Jag har varit på stan och köpt några julklappar, lite mer förvaring åt mig (små lådor bara) och fick loss ännu mer plats i arbetsrummet.
En hög och stor låda som jag förvarat broderigarner och lite annat, fick plats i en platt låda med lock, som jag sen i sin tur kan ställa annat ovanpå.
Gud så bra!


Så köpte jag två extra julklappar till sambon och sonen, som jag är lite stolt över.
Jag skriver inte VAD nu, men lovar att göra det efter julafton.
 
Sen ringde bästisen och medans jag gick och pratade med henne...
Bjöd jag raskt/fräckt in mig själv på eftermiddagsfika till´na.
Och när jag var färdig med allt på stan gick jag ner till henne och lilla Sunshine och hade lite trevligt.
Vi bestämde även att lilla Sunshine ska komma och sova över hos oss på lördag, det var på ETT VILLKOR från lilla damens sida:
Milou ska sova med henne!
Jomenvisst, det kan vi väl ordna, sa jag 
 
Vidare så gick jag till ÖB och tog det sista.
Kom hem, har ätit, sorterat lite till då som sagt i arbetsrummet och nu satte jag mig i soffan!
Pust.
Chifen har ringt och vill att Milou ska följa med på jobbet imorgon för hon ska få en julklapp tydligen.
Den där Milou...
Hon är allt bra poppis!
Ja, det var min dag, nu ska jag ägna mig åt annat, vi ses imorgon innan jobbet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0