Slask...

God morgon!
Kolmörkt och jag har sovit dåligt.
Ser "lite" (läst mycket) sliten ut idag faktiskt.
Orsak?
Jo, vädret, busvädret utanför fönstret.
Jag har liksom sovit oroligt, vaknat lite hit och dit under natten.

Stormigt och blåsigt ute, och bor man då högst upp i huset tar liksom vinden tag i hela huset.
Det hörs.
Så har det börjat SLASKA, för det har ju då så lämpligt börjat regna här.
Vilket gör att plogbilar har kört från och till under natten och väckt mig, plus att dom vanliga bilarna som kört hörs väldigt bra nu när snön luckras upp.
 
Ja, så där har ni orsak till dålig sömn, så är det när man bor ut mot vägen.
Fast jag HAR ju sovit, bara väldigt hackigt.
 
Uppe med tuppen i alla fall och igårkvälls förberedde jag pepparkakescones som ska med på p-mötet idag.
Jag kör väl in dom i ugnen precis innan jag ska iväg, och hoppas på skjuts...
Kan bli tufft att ta sig med jobbväska OCH nybakta scones annars.
Vi får väl se vem som är vaken här huset innan jag ska iväg.
 
Så bra...
Att vi bestämde att vi skulle ha fikamys på JUST DET HÄR p-mötet när alla andra dagarna varit så fina när man skulle iväg till kontoret.
Det gäller ju att välja rätt dag liksom!
 
Annars så har det väl inte hänt så mycket sen igår.
Inte har jag blivit upprörd över något i tidningen heller.
Nä, så det är väl bara att hoppa i duschen och sen försöka ta sig till kontoret och sen efter det vidare till jobbet.
Vi ses imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0