Bitit mig i knogarna...

Sambon blev glad över sina Kinapuffar, och jag fick mera pussar
Kaviar och ostpussar, yummie.
Och han vill att JAG ska börja äta godis igen, för att det ska bli lättare att "köpa presenter" åt mig, som han uttryckte det.
Jaha...
Tack för DET stödet liksom.
Det finns andra affärer att shoppa i, andra saker än GODIS att köpa i present.
Suck.
Ja, och ikväll är det skitjobbigt minst sagt.
Jag har fått mens, nacken hormonvärker och det kan jag väl stå ut med, men godisbegäret är överdjävligt.
Jag är = godis vid mens.
Nu är det mens, och jag har flera, flera, flera gånger under kvällen bara velat gett upp och springa över till macken.
Jag vill bara MOFFLA i mig!

Fast...
Jag har suttit och bitit mig själv i knogarna för att inte gå över.
Önskar att jag bodde ute i skogen, far, far away från Statoil.
Men jag bor ju för fan 10-15 meter ifrån.
Jag kan SE godishyllan från mitt köksfönster, och det är inte rättvist.
Okej, jag får bita ihop i två-tre dagar, så har väl begäret gått över.
Tillfälligt.

Varför plåga sig såhär?
Ja, det är frågan, men jag SKA äta godis igen, jag måste bara få en eller två månaders perspektiv på sockerbegäret.
Jag mår inte bra utan godis, men jag mår inte bra av för mycket heller.
Suck, suck, suck.
Nu är det dubbelavsnitt av "Project Runway" igen, helkväll med inspiration till imorgon.
Måste se.
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0