Klockan 12.00 imorgon...

Insåg att det blev en lyxkväll här, behövde inte gå och lägga mig så tidigt.
Jag börjar ju inte förrens klockan 12.00 imorgon!
Dessutom känner jag knappt av nacken, det är så skönt.
Ser på "Dag" och fnissar, Rolf Lassgård är med idag.
Har smsat sonen som kommer tillbaka till boet imorgon igen.
Han hinner knappt åka så är han tillbaka, trist bara att jag jobbar imorgon när han kommer.

Insåg att jag har betalat in för två mönster som inte dykt upp!
Jag har mailat och undrat vart mönstren har tagit vägen, får väl se imorgonbitti om jag fått svar.
Suttit och tänkt på symaskinen igen...
På fredag ska jag sy.
Då har jag vilat färdigt.
Nu ska jag läsa ut Leif GW-boken, som för övrigt DOG någonstans efter mitten.
Det jag tyckte var så bra att han gick in "på djupet" i sitt liv...
Mynnade ut ett ett "skummande på ytan" efter mitten och ingenting kändes djupt.
Men helt dåligt är den dock inte.
Vi ses imorgon, NU är jag trött, så får jag se om jag kan sova och INTE försöka tänka på det sista samtalet jag fick idag.
Sambon och jag har inte sagt ett ord mer...
Kanske bäst att låta bli, ingen idé att älta.
Vi ses imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0