Deppig...

Igår...


Jag och Milou på TORR promenad och ingen snö och slask kvar, bara underbart vårväder.
Idag...



... a room with a view over Statoil, SNÖSLASK och geggamoja vart man än ser, fy fan.
Värsta sortens väder jag vet, och speciellt nu när man har hund igen!!!!
Det var ju så torrt och fint överalltpå gator, vägar och i naturen, snyft.
Årets första och ENDA starur hoppas jag
Vilken djäkla tur att man ändå fick en sån vårig dag som igår, idag ska jag ju ändå stanna inne och ta det lugnt.

Värken?
Ja, den är tyvärr oförändrad, nu har det gått precis en vecka och jag börjar faktiskt tappa modet rejält.

Igår var jag uppe till 01 nästan, satt och såg på sammandraget av Oscarsgalan, och så Leif GW-boken på det.
Vaknade av telefonen vid 09.22, men orkade inte gå upp och svara.
Fast det gör ju inget att dagen blivit som den blivit, snö, sovit bort hela förmiddagen, jag ska ändå ta det lugnt, inte träffa någon och bara vila arm och nacke.

Igårkvälls fördrev jag faktiskt kvällen inte bara framför tv´n utan även framför datorn, och var inne på en sysida som jag fått tips om förut, en liten "community" för syälskare.
Det gjorde att kvällen gick EXTREMT fort, för ska man då lägga upp en profil, styla den lite och lägga upp ett projekt, då flyger tiden iväg.
Och TACK OCH LOV för det!
Det gjorde att jag glömde smärtan i flera timmar, för jag var helt uppslukad av mitt pysslande.
Men sen kom den ju naturligtvis tillbaka så fort jag slutade och hjärnan inte var uppslukad av annat.
Får väl spendera lite tid där idag också och se om jag kan glömma eländet igen.
Ja, det var väl "de hele" for now, känner mig så himla deppig.
Vi ses senare.





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är verkligen depparväder idag! Jag brukar kunna hålla modet och humöret uppe, men idag har de varit tungt. Och när man är ledsen blir ryggen också ledsen!



Hoppas att du snart blir av med din värk i alla fall!

Kram Ingrid



2012-02-28 @ 14:48:05
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, väder påverkar MER än man kanske fattar ibland!

Deppdag för oss idag, jag hoppas att det kommer kännas bättre både för DIG och mig imorgon.

Stor kram!!!

2012-02-28 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0