Rapport från balkongen...



Rapport från en snöig balkong.
Ja, Las Palmas-balkongen LÅNGT ifrån sin härliga eftermiddagssolsglans på sommaren.
Det fortsätter att vräka ner snö.
Försökte gå ut och gå förut med Milou, men det gick inte, det var/är alldeles för kallt.
Hon frös till och med i sin lilla rock, antar att det BET rejält i tassarna med så många minusgrader.
Det blev Tallunden och tillbaka, senare en kiss i trädgården utan lilla vinterrocken...
Hon höll på att frysa ihjäl.
Nu ligger den lilla grodan som en boll, nära, nära sin matte.
Jag körde dammsugning istället, inte lika kul.
Milou förut...





Nu ska jag fika och virka.
Jag tror inte att jag behöver virka om lampskärmen, den går att sträcka till stram form.
Jag TROR att jag kan bli klar idag, ifall jag sätter fart!
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0